Friday, November 27, 2009

10 Zulhijjah 1430H



Selamat Hari Raya Aidiladha, maaf zahir dan batin buat semua sahabat dan pengunjung blog ini dan Selamat melaksanakan ibadah korban...



Selamat menyambut hari ulang tahun perkahwinan kali pertama buat adikku Amilin dan adik ipar Zalina... Semoga berbahagia hingga akhirnya dan cepat-cepat menimang cahaya mata, ok!



Buat adikku Hakimin, Selamat Pengantin Baru, selamat melangkah ke alam baru, semoga dapat menjadi seorang suami dan ketua keluarga yang baik. Harapan kami moga Kimin dan C'Teh akan terus berbahagia hingga akhirnya... (fuh! habis satu tugas aku, malam ni kali terakhir aku menggosok baju adik aku nih, beres satu kerja, kalau tak duk menyusahkan aku sokmo!)

Untuk semua sahabat, dijemput ke Majlis Kesyukuran Menyambut Menantu di Mache pada 5 Disember 2009... Jemputla ke rumah, kalau kebetulan lalu kut Mache tu ye... :D



post signatureCuti-cuti sekolah aku pun sibuk juga la, dengan banjirnya, dengan rayanya, dengan "bekwoh"nya dengan budak-budak kecik 4, 5 orang kat rumah aku nih, geger gegok rumoh aku nih. Gapo-gapo pun cuti sekolah juga le yang best, budak cuti aku pun cuti, sesapa tak berkenaan jangan jeles la ye...

0 comments: