Sunday, August 17, 2008

Telatah 5 Bestari & 4 Bestari

Sekali lagi saya paparkan gelagat dan karenah anak-anak murid saya dari kelas 5 Bestari dan 4 Bestari. Ke dua-dua kelas ini saya telah dipertanggungjawabkan untuk mengajar subjek Matematik. Jom kita lihat pula telatah murid-murid yang nakal ni...



Budak-budak ni suka sangat bergambar, lebih kurang cikgu dia juga la ni... hehe...

Walaubagaimanapun saya nak ucapkan tahniah kepada adik Akid, Khuzaifah dan Hasliza dari kelas 5 Bestari kerana berjaya mendapat keputusan A dalam peperiksaan baru-baru ini. Ye la, saya tak lupa janji tu, kepada mereka bertiga saya akan berikan hadiah istimewa selepas cuti nanti. Untuk yang lain, kalau nak hadiah juga buatlah yang terbaik semasa kuiz dan ujian akan datang.

Baiklah, selamat bercuti buat semua anak muridku di Gua Musang sana...


piz: Walaupun cuti sekolah, mu kena ingat piz, kerja LP mu dh 2 minggu tak buat tu... Huhu, banyak nye...


1 comments:

mohad said...

salam.. tak nak join gath ke...