Friday, October 24, 2008

Pasukan Bola Keranjang

Hari ni skuad bola keranjang kpli Januari 2008 bersama jurulatih kami Encik Wan Zamri telah membuat kuliah terakhir sebelum ditamatkan dengan jamuan pagi. Selama hampir setahun kami bersama dalam pasukan bola keranjang kami merasa bertuah kerana terpilih menjadi pemain bola keranjang dengan dilatih oleh En. Wan Zamri dan Dr. Ting. Banyak teknik dan kaedah diajar kepada kami berkenaan dengan bola keranjang. Tujuan kami dilatih dan memperkenalkan kami kepada permainan ini ialah supaya kami sebagai bakal guru dapat mengaplikasikan ilmu ini untuk melatih bakal anak-anak murid kami nanti.


Jamuan ringkas yang disediakan oleh ahli perempuan pasukan bola keranjang.

Terimakasih diucapkan kepada jurulatih, En. Wan Zamri dan Dr. Ting yang tidak jemu melatih kami sehingga akhirnya kami berminat dan seronok untuk menyertai pasukan bola keranjang ini...

post signature Tak pernah aku terfikir untuk menyertai pasukan bola keranjang ni. Kalau masa sekolah dulu setakat badminton dan bola baling tu memang aku main. Tak sangka pulak aku boleh jadi pemain bola keranjang kat sini, teringat aku watak kegemaran aku, Hanamichi Sakuragi dalam anime Jepun "Slam Dunk"... hehe...

6 comments:

Anonymous said...

piz...main bola keranjang pakai baju kurung je ?? lawa sangat la piz...
hmmm...mana satu piz mache dalam gambo tu...mak su teringin nak kenal...errr baju kurung pink tu ke ??

piz said...

ayyo moksu wei, kami pakai baju kemeja, baju kurung tu sbb ade kuliah akhr la moksu, biasa pakai baju sukan. hehe, teka je la moksu hok mano2 pon, tp hok moksu teko tu saloh la... kalu nk kena kelik la cuti skoloh ni, mari jjale mache... hehe

maria said...

kwane tetap maintain sama jugok maso blaja dulu ye.....

piz said...

maria...

biaso la che' wei, tp make byk :D
che' pon srupo jg tu, acu make bbyk skit.
teringt kito duk main badminton nga kokya kt tepi rumoh ust nafis kt pata tu... angin2 pon main badminton jg. pahtu ptg2, nga kne duk heret bot main kt tasik tu... huhu, bes jg!

Alisa said...

cikgu.... ingat Hanamichi ingatlah saya.....

Alisa said...

hari jadi saya dah lepas... 2November 1997 .......