Sunday, February 15, 2009

Lukisan Alam

Lokasi: Sungai Batang Sadong, Simunjan, Samarahan.
Masa:6.00-7.00 petang

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


post signatureKalau kita tengok, hayati keindahan alam nih, boleh juga melapangkan fikiran kita yang kadangkala kusut, banyak sangat berfikir dan macam-macam benda la, selagi boleh masuk kat dalam otak kepala ni selagi tu le kita sumbat! Aku pun gitu juga a... sebab tu kalau aku la, suka juga tengok gambar-gambar alam gini ni, lagi pun takde rugi sesen pun kita menghayati lukisan alam yang indah ni, sebaliknya banyak faedah pula yang kita boleh dapat... Betapa hebatnya alam ciptaan Allah ni... Minggu ni disebabkan aku ni tak mau keluar dari tegelam ni, keje aku kumpulkan semua gambar-gambar nih, tengok... tilik je... banyak lagi ni, semula-semula la ye, lagi pun aku sibuk ngan hobi baru aku, hehe aku dapat satu game best!! (woi2, jangan sesapa kata aku jiwang pulok deh!!!)

1 comments:

aina.saffiyah said...

salam..tenang rasa hati menyaksikan kehebatan ALLAH yang mencipta keindahan ini..