Sunday, October 5, 2008

Selamat Kembali Ke Sekolah

Buat semua adik-adik murid, cikgu ucapkan selamat kembali ke sekolah. Ni dah lepas raya ni jangan malas-malas pulak nak gi sekolah tu. Lagi pun selepas ni ada peperiksaan akhir tahun. Untuk semua adik murid terutama di kelas 4 Bestari, 5 Arif dan 4 Bestari, belajar sungguh-sungguh ye...

Ni sape ni yang duk tidur-tidur lagi ni, mu ke piz? Wahaha, paham-paham sendirila ye... Hari ni hari pertama sepatutnya aku kena kembali ke maktab untuk meneruskan kursus aku yang bersisa lebih kurang sebulan sahaja lagi sebelum aku menduduki peperiksaan terakhir.Tengah berusaha untuk menyiapkan tugasan praktikum yang belum siap ni. Petang ni aku akan kembali menjadi warga PC. Letih la berpindah randah ni, betapa gumbiranya aku kalau dapat duduk kat Mache ni terus!!!


piz: mu ni duk bermimpi di siang hari ke piz wei, koya duk Mache la plok! Ape a, tu harapan aku la... waa malasnya nak masuk balik maktab ni, kalo masuk sesaja takpe, ni kena wak keje ni yang aku malas nih!! huhuhu...

1 comments:

mohad said...

sebulan tu tak lah lama sangat kan..