Wednesday, July 1, 2009

"Don't be Sad..."










post signature

Salam kemaafan buat semua pembaca blog ini, andai ada salah silap dari penulis buat semua. Tiada niat untuk membuat seseorang terasa hati atau tidak. Tujuan utama blog ini dibina ialah untuk bercerita mengenai kehidupan seorang bakal guru pada masa itu dan kini sebagai seorang guru. Blog ini hanyalah satu wadah luahan hati seorang penulis yang suka bercerita di dalam hati. Apabila dinukil begini terjadilah entri-entri ini.

InsyaAllah penulis akan terus menulis dan mengambil iktibar dari semua peristiwa yang berlaku. Sekali lagi salam kemaafan buat semua... Semoga penulis terus diberi kekuatan dan ketabahan untuk menempuh ujian dan cabaran di mana jua berada... Yang pasti kebenaran itu memang sukar untuk diterima...

2 comments:

Unknown said...

a ha relek ler piz oii..cari ler ketenangan hati cam mana pon caranya...solat bebanyak ker, zikir ker, baca Quran ker, pegi jln jln ker, janji u happy kawe senang ati doh.

biasa ar idup tak sepi drp kesusahan hati, sepi ker, rindu ker, mcm mcm ler perasaan yg negatif...cari jln keluar..mintak kat Allah jln tu insyaAllah..segala will be fine.

maymot said...

dengar tu piz...nasihat hanzie tu..he3

kak rasa piz kena cr teman idop la..he3

peace piz...jgn ngamok2... ;)